У Львові відкрили Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго»

22 грудня, у Львові відкрили Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго», який надає свої послуги не лише для споживачів міста Львова, але й всієї області.

Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради. 

Розташований Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго» на вул. Шевченка, 1. За цією ж адресою вже кілька років працює центр обслуговування для юридичних клієнтів-суб’єктів господарювання.  Тут клієнти «Львівобленерго» - побутові споживачі - зможуть вирішити більшість питань, з якими вони звертаються до районних відділень, а саме: подати показ електролічильника, оформити пільги на оплату спожитої електроенергії, укласти договір про користування електричною енергією, отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло, внести корективи у рахунок за необхідності, укласти договір про реструктуризацію заборгованості тощо. 

Крім цього, працівники Центру надають роз’яснення з питань реєстрації та роботи онлайн-сервісу «Персональний кабінет». 

Центр надає свої послуги не лише для споживачів міста Львова, але й всієї області. Прийом клієнтів здійснюється за електронною чергою. Зареєструватись в черзі можна за допомогою боксу, який встановлений одразу ж в залі для прийому споживачів. Опісля відвідувачі можуть оцінити якість обслуговування та залишити свій відгук про центр на спеціально обладнаному планшеті.

Графік прийому клієнтів: 8.00 – 17.00 (понеділок – четвер), без обідньої перерви; 8.00 – 16.00 (п’ятниця), без обідньої перерви.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань