Львів'яни стали рідко звертатись до влади

За 1-ше півріччя 2012 року до Львівської міської ради та її виконавчих органів надійшло 46664 звернень, з них 22049 звернень громадян, що на 1566 звернень, або на 6,6%, менше, ніж за 1-ше півріччя 2011 року, повідомлили сайту 032 в прес-службі міськради.

У зверненнях громадян до Львівської міської ради та її виконавчих органів найчастіше порушувались питання житлового господарства - у 27% від загальної кількості звернень (20746).

Найчастіше громадяни звертаються з вимогами надання житла, переселення з аварійного або непридатного житла, ремонту житлового фонду: дахів, ліфтів, внутрішньобудинкових інженерних мереж тощо

"Найчастіше громадяни звертаються з вимогами надання житла, переселення з аварійного або непридатного житла, ремонту житлового фонду: дахів, ліфтів, внутрішньобудинкових інженерних мереж тощо. Громадяни звертають увагу на порушення законодавства України при наданні дозволів на переобладнання, забудови та добудови житлових будівель за рахунок горищ та мансардних поверхів, добудови балконів.

Актуальними є проблеми модернізації, реконструкції житлового фонду. Переважна більшість наших городян, які потребують поліпшення житлових умов, у нових економічних умовах не мають можливості придбати нове житло, а тому вишукують можливість поліпшувати свої житлові умови шляхом модернізації та реконструкції старого житлового фонду, звертаючись до управління архітектури за відповідними висновками і дозволами (1756 звернень, що становить 8,5 % від загальної кількості звернень)", - розповіла в.о. начальника відділу «Центр обслуговування мешканців» Оксана Сарабаха.

Значна кількість звернень стосується питань забезпечення соціального захисту населення (2841, 13,7%). 

Звернення з питань комунальної власності торкаються теми приватизації та надання в оренду нежитлових приміщень (2175, 10%).

Багато громадян звертались з питанням сім'ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту (1220, 6%).

Нагадаємо, що Центр обслуговування мешканців Львівської міської ради проводить прийом документів з 8.00 до 19:00 години щодня, окрім п’ятниці, консультації з 9.00 до 18.00. В п’ятницю – з 8.00 до 17.45 год. Телефон інформаційної довідки Центру – 297-57-95.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку