Як працює «Гаряча лінія» у Львові: результати роботи з новою технікою

З 12 червня відділ «Гаряча лінія міста» почав працювати з новим програмним забезпеченням, яке обробляє звернення мешканців у автоматичному режимі. Сьогодні, 16 серпня, у Львові вирішили прозвітувати про діяльність та ефективність оновленої послуги.

Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.

За словами директорки департаменту адмінпослуг ЛМР Валентини Бартошик, такі зміни дозволяють більш точно і якісно аналізувати звернення та вирішувати проблеми.

«Зареєстровані звернення скеровуються виключно до виконавця робіт. Особливістю цього сервісу є те, що сьогодні всі служби міста, які планують свою роботу, або ліквідовують аварійні ситуації, або мають необхідність інформувати мешканців про ті чи інші події, можуть оперативно розміщувати інформацію на порталі 15-80», - зазначила Валентина Бартошик.

Зафіксовані звернення автоматично обробляються, потім оператор вказує проблемне питання і скеровує його до виконавця. Перелік звернень можна сортувати за комунальними підприємтсвами або за адресами, де є проблема.

Окрім цього, телефонувати за номером 15-80 можна не лише зі стаціонарного телефону, але й з мобільного (для абонентів Vodafone та Lifecell).

Також запрацював у тестовому режимі окремий портал «Гарячої лінії», де можна переглянути інформацію про діяльність міських служб.

Слід додати, що кожне ЛКП Львова має свій канал «Гарячої лінії». Міська лінія працює цілодобово і без вихідних.

Читайте також: У Рясному відкрили Центр надання адміністративних послуг.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку