Навчання менеджерів дозволить збільшити продажі на АвтоПро

Практика показує, що продавці Авто.Про часто бувають незадоволені своїм становищем на майданчику. Їм здається, що платять вони багато, а отримують мало. В результаті частих заперечень з приводу участі в ресурсі команда Авто.Про вирішила провести аналіз внутрішнього трафіку, щоб знайти помилки, які є причиною проблеми. Такі помилки знайшлися і їх виправили. Ще потрібно було проаналізувати профілі продавців, де було мало замовлень. Висновок, який в результаті був зроблений - відсутність знань у персоналу. При будь-яких вкладеннях власника бізнесу в рекламу і участь на майданчику, його гроші будуть витрачені даремно, якщо менеджери не володіють необхідними знаннями. Звідси почастішали висновки власників про те, що вони платять багато і нічого не отримують.

У бізнесі з продажу автозапчастин професіоналізм має дуже велике значення. Тут потрібні не тільки знання, а й швидка, якісна реакція. Якщо менеджер не знає асортименту, утримати покупців, зробивши їх постійними, практично неможливо. Значення ціни в цьому бізнесі відходить на другий план. Коли команда https://internetcars.ru проаналізувала профілі продавців з поганими продажами, в їх кошиках виявилися замовлення, що не були переглянуті. При спілкуванні з менеджерами по телефону виявилося, що ті не знають свого асортименту, задають питання, відповіді на які зазвичай чекають покупці, звертаючись до продавця. У прайсах була представлена ​​недостовірна інформація щодо вартості, наявності та умов доставки автозапчастин, що стало ще одним відштовхуючим моментом. Всі ці фактори мають негативний характер і не сприяють продажам. В результаті проведеного аналізу стало ясно, що продавцям майданчика необхідно дати кілька рекомендацій.

Як збільшити продажі і прибуток на Авто.Про

  •  Займіться навчанням і тестуванням своїх менеджерів на предмет знання асортименту, умов поставки запчастин і оплати;
  •  Для ведення аккаунта на майданчику призначте відповідального, в обов'язки якого можна включити також і контроль кошика, оновлення інформації в прайсах, перевірку листів від адміністрації ресурсу, контроль дотримання правил учасників ресурсу, рейтингу;
  •  Подивіться на прайс як покупець і оцініть, наскільки правильно подається інформація;
  •  Не потрібно наповнювати прайси безліччю дрібних позицій, кликабельность яких не окупиться. Простіше, якщо менеджер буде пропонувати їх в якості додаткових до основного замовлення;
  •  Контрольні дзвінки допоможуть перевіряти якість роботи вашого персоналу, своєчасно помічати помилки і виправляти їх.

Наведені тут рекомендації - лише мала дещиця актуальної інформації, що стосується електронної комерції, її нових тенденцій і продажів в інтернет, яка буде представлена ​​командою майданчики в рамках виставки «SIA-АвтоТехСервіс'2017» в Києві. На захід будуть запрошені всі учасники Авто.Про, де зможуть почерпнути багато корисного для свого бізнесу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі