У Львові склали портрет пасажира електротранспорту

З 16 лютого львів’яни оплачують проїзд у електротранспорту завдяки безготівковому розрахунку- оплати проїзду смартфоном через Приват24 і спеціальний QR-код.

Портрет пасажира розмістила у себе на сторінці у Фейсбуці прес-секретар “ПриватБанку” у Львівській області Докія Кузьменко.

Отож “ПриватБанк” підбив підсумки першого двотижневого періоду роботи програми та склав "портрет" пасажирів львівського електротранспорту, які оплачують квитки саме через Приват24.

До вибірки потрапили пасажири маршрутів трамваїв № 8, № 3, № 5 і № 2, усього - 5 тис. т.зв. унікальних клієнтів, які мають високий рівень платіжної дисципліни та здійснили 13 тис. оплат за квитки:
- категорія "Стать" - у львівських трамваях їздять в основному чоловіки - 74,6%, жіноцтво представлене, відповідно, 25,4%;
- категорія "Вік" - до 18 років проїзд оплачують смартфоном лише 2% пасажирів, старше 40 років - 7%, найбільшу частину складають львів'яни віком 23-30 років - їх 39%, від 30-40 років - 24% і від 18-23 років - 28%;
- категорія "Сфера діяльності" - 27% - це IT-шники, 14,2% пасажирів - працюють у сфері торгівлі, 11,8% - освітяни, 11,7% - зі сфери надання послуг, 9,6% - з банківського сектору, 4,2% - держслужбовці, та 20,5% - з інших галузей.

Нагадуємо, як раніше писав 032.ua, щоб оплатити проїзд, треба лише завантажити на смартфон мобільний додаток Privat24 та сканувати QR-код, що зображено на спеціальних стикерах у трамваї або на зупинці транспорту.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку