На Львівщині розроблять карту потенційного ямкоутворення

Голова Львівської обласної державної адміністрації Михайло Костюк доручив облавтодору спільно із службою автомобільних доріг та управлінням розвитку інфраструктури Львівської ОДА розробити карту місць потенційного ямкоутворення на дорогах Львівської області.

Про це повідомили в прес-службі Львівсьої ОДА.

«Ми мусимо мати облік таких потенційно «хворих» місць, де через кожні рік-два утворюються ями, визначити причину їх утворення, взяти на особливий облік та якнайшвидше розробити комплекс заходів з ліквідації ям», - зазначив керівник області.

За словами Михайла Костюка, під час ремонту доріг в області слід насамперед спланувати об'єкти і об'єми робіт в режимі технічного нагляду – витворити систему визначення об'єктів та розподілення коштів.

«Кожне село має отримати відремонтовану дорогу. Для цього слід спочатку провести серйозну роз'яснювальну роботу з органами місцевої влади і звернути увагу на здорову фінансову концентрацію коштів – щоб не відбулося так званого «освоєння» грошей і територіальна самоуправність не перетворилася на безвідповідальність», - наголосив голова облдержадміністрації.

Під час наради Михайло Костюк також акцентував увагу на необхідності облаштування водовідводів вздовж доріг і на потребі доведення до належного стану узбічь. «Вже в четвер, 31 травня, ми проведемо загальну нараду з усіма причетними службами – аби чітко і кардинально визначити ситуацію з проведенням ремонтних робіт на дорогах області», - резюмував голова ЛОДА.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань