Підприємці замовили 12 тисяч карт Львова для туристів на ЄВРО-2012

До ЄВРО-2012 готельєри, ресторатори, власники фірм таксі та АЗС замовили для гостей Львова транслітеровані карти міста, тиражем 12 тис. 165 примірників. Про це повідомили у міському туристично-інформаційному центрі.

Дизайн карт був спеціально розроблений до ЄВРО-2012 на основі туристичних карт міста. На картах зображене все місто, позначені основні об’єкти ЄВРО і вказані напрямки до інших приймаючих міст. Такі карти підприємці розповсюджуватимуть у своїх закладах безкоштовно.

Нагадаємо, наявність безкоштовних карт для футбольних фанів та туристів у ресторанах, готелях, таксі, на АЗС Львова було однією з рекомендацій міста підприємцям, які працюють у сфері надання тих чи інших послуг.

Крім того, 80 тис. примірників карт надрукують для безкоштовного розповсюдження у Туристично-інформаційному центрі і в Інформаційних центрах на залізничному вокзалі та в аеропорту. Останній, на сьогодні, ще не запрацював. Також ці карти розповсюджуватимуть волонтери у 22 інформаційних пунктах. Інформаційні пункти знаходитимуться у місцях прибуття людей, у центральній частині міста, зокрема, у фан-зоні, а в дні матчів також і вздовж дороги до стадіону та на зупинках для шатл-басів. У них працюватимуть по двоє-четверо волонтерів, залежно від того, чи в цей день відбуватимуться матчі, або це міжматчевий період.

В інформаційних пунктах можна буде безкоштовно отримати фан-путівники, програми заходів на червень, корисні поради та рекомендації щодо доїзду, проживання, цікавого дозвілля.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань