У Львові за краватки та сорочки на водіях, ще одне таксі отримало наліпку «Привітне місто» (ФОТО)

У Львові тривають відзначення кращих компаній таксі наліпками «Привітне місто», що означає рекомендацію компанії містом. Місто рекомендує ще одну компанію, яка виконала базові вимоги до ЄВРО: водії одягнені у темні сорочки та краватки, мають інформаційні картки та бейджики, є водії, що володіють англійською та німецькою мовами. У компанії «Навігатор» - 65 машин. Відтак, ця компанія працюватиме на території вокзалу, про що укладено відповідний договір з «Львівською залізницею»,- повідомили в управлінні економіки.

«Щодня ми спостерігаємо, що все більше підприємців долучаються до програми «Привітне місто» і реалізовують ті вимоги, які ставлять перед ними. Машини мають бути охайними, чистими. Фірма «Навігатор» має автомобілі всі білого кольору, всі водії у темно - синіх сорочках. Також мають краватки і бейджі. Туристи, які приїдуть залізничним транспортом – зможуть скористатися послугами такого якісного таксі», - каже в.о. начальника управління економіки Львівської міської ради Вікторія Довжик.

Зазначимо, у Львові працюють 16 операторів таксі, а це близько - 3000 машин.

«З трьох тисяч таксі – близько 2500 машин знають про програму «Привітне місто». І всі вони наразі вдосконалюють свої послуги. Основні вимоги – дотримання охайного зовнішнього вигляду водіїв, наявність інформаційних картках з вартістю тарифу, бейджики для водіїв. Кілька компаній вже продемонстрували зміни на краще щодо якості послуг, відтак, третина машин таксі у Львові вже відзначені наліпками «Привітне місто», - додала Вікторія Довжик.

«Ми розуміємо важливість події. Машини постійно перевіряємо на предмет чистоти, водії мають бути охайними. Проводим заняття англійською мовою. В диспетчерській теж на кожній зміні буде працівник, який володіє іноземною мовою. Ціна не зросте на час ЄВРО. Вартість кілометру – 3.50», - каже генеральний директор фірми таксомоторних перевезень «Навігатор» Василь Розводовський.

«Я народився в Німеччині, служив в Німеччині, тому добре знаю німецьку мову. Вже не раз возив німецьких туристів. Хочу зазначити, що туристи, зокрема, німецькі – вибагливі і пунктуальні. В машину, там де не видадуть чеку – він не сяде. Компнаія подбала про технічне забезпечення машин, про їх чистоту. А я і мої колеги – водії будемо робити все, щоб в туристів залишилося найкраще враження про Львів», - каже Ігор Третьяков, таксист компанії «Навігатор».

Нагадаємо, у Львові триває програма «Львів-приітне місто». Ніліпками відзначають кращі львівські готелі, ресторани, хостели, таксі.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань