«Миколаївцемент» розпочав кампанію по боротьбі з фальсифікованим цементом (ФОТО)

На українському ринку кожен другий мішок цементу – фальсифікат. Виробники б’ють на сполох, оскільки підробка несе пряму загрозу здоров’ю та життю людей. Про це сьогодні під час прес-конференції повідомив генеральний директор-голова правління ПАТ «Миколаївцемент», керівник «Лафарж» в Україні Гюнтер Сметана.

Проблема фальсифікації тарованого цементу набула загальнонаціонального масштабу, адже за даними Української асоціації підприємств і організацій цементної промисловості «Укрцемент» продажі фальсифікованого цементу становлять близько 26% від загального об’єму продажів в Україні.

Ніхто не дасть гарантію, що будинок, міст чи частини якогось монументу не обваляться через використання неякісного цементу. Водночас, використання різноманітних домішок у виготовлені цементу без жодного контролю якості загрожує здоров’ю людей.

Гюнтер Сметана додає, що найбільше від недобросовісних виробників страждають звичайні люди, оскільки саме вони купують близько 70% від обсягу проданого цементу на українському ринку.

Найбільші виробники цементу вже розробляють стратегію боротьби проблемою фальсифікату. До прикладу «Миколаївцемент», який охоплює 10% українського ринку, розпочинає комплексу програму боротьби з підробкою: зовнішня реклама, реклама у пресі, на радіо та телебаченні), а також проводитимуться освітні заходи. Крім того, виробник змінив дизайн мішка, що допоможе споживачам відрізнити оригінальний цемент від підробного.

Мігель Філіп Бутелю де Соуза Машаду

Гюнтер Сметана

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань