«Львівелектротранс» на межі колапсу – депутат міськради

Команда міського голови продовжує демонструвати безпорадність та некомпетентність у сфері управління міським транспортом. Приклад – комунальне підприємство «Львівелектротранс», яке зараз є на межі колапсу. Про це заявив заступник голови фракції Всеукраїнського об’єднання «Свобода» у Львівській міській раді Юрій Михальчишин.

За його словами, заборгованість підприємства перед ПАТ «Брокбізнесбанк» є критичною і становить 4 млн. грн., а оскільки підприємство у лютому цього року не сплатило тіло кредиту, щомісяця нараховуються штрафні санкції, які сягають 200 тис. грн.

Окрім цього, є значна заборгованість у сплаті податків. Йдеться про податок з доходів фізичних осіб, що сягає 4,5 млн. грн., та про єдиний соціальний внесок – 2 млн. грн.

«Через цю заборгованість підприємству вже нараховані штрафні санкції 2012 року понад 1 млн. грн., які фактично накопичені внаслідок безгосподарності. Замість того, аби закупити цьогоріч новий рухомий склад, підприємство має погасити штучно накопичені борги», – зазначив Юрій Михальчишин.
Однією з причин заборгованості Юрій Михальчишин називає і непродумане скорочення працівників «Львівелектротрансу» наприкінці минулого року, що спричинило необхідність виплатити звільненим працівникам компенсації, яка не була закладена у бюджет підприємства. До того ж, минулорічне тривале перекриття руху в центральній частині Львова призвело до збитковості і зменшення доходів підприємства на суму близько 5 млн. грн.

«Сьогодні є реальна загроза блокування рахунків через зростання штрафних санкцій, несплату податків та нарахування пені за непогашення кредиту. Це може призвести до зупинки роботи міського комунального електротранспорту. Така ситуація спричинена не лише об’єктивними обставинами, але й кричущою безгосподарністю команди Андрія Садового», – заявив свободівець.

Вихід із цієї ситуації Юрій Михальчишин вбачає у екстреному поповненні статутного фонду підприємства за рахунок внесення змін до бюджету розвитку міста Львова.

«У новій транспортній схемі багато радіальних маршрутів пріорітетно надали саме «Львівелектротрансу», а це свідчить про те, що підприємство не повинно стати збитковим. Зараз слід шукати системний вихід, а не аварійний порятунок, і після погашення заборгованості по кредиту та за невиплачені податки потрібно провести повну фінансову ревізію і змінити фінансування підприємства.

Воно має стати не просто самодостатнім, але і приносити доходи. Це можна реалізувати завдяки об’єднанню двох підприємств - «Львівелектротранс» та АТП№1. Разом вони б зуміли не просто втриматись на плаву, але і стати прибутковими», – переконаний Юрій Михальчишин.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань