Туристично-курортний потенціал Львівщини представили на виставках у Києві та Перемишлі

Головне управління з питань туризму, євроінтеграції, зовнішніх зв’язків та інвестицій Львівської обласної державної адміністрації взяло участь та представило туристично-курортний потенціал Львівщини на двох туристичних виставках. Про це повідомила заступник начальника головного управління з питань туризму Наталія Гамкало.

Літній промоційний туристичний сезон Головне управління розпочало з участі у IX Підкарпатському Ярмарку Туристичному, який відбувся 5 травня у місті Перемишль, Республіки Польща. А сьогодні Львівщина туристична активно бере участь та презентується на І Туристичному фестивалі «Київщина туристична-2012», який впродовж 11-12 травня відбувається в Києві.
Найбільший інтерес серед учасників та гостей ярмарку викликали виставкові площі Львівської та Чернігівської областей.

Головне управління напередодні розпалу сезону максимально широко представило можливості відпочинку та оздоровлення, культурного та туристичного дозвілля, які пропонує гостям наш регіон.
На виставці представлені промоційні матеріали для вітчизняних та іноземних туристів, пропозиції від туристичних компаній регіону, можливості оздоровлення та реабілітації у санаторно-курортних закладах Східниці, Трускавця, Моршина, Немирова та ін. Особливий наголос працівники головного управління роблять на промоції відпочинку у туристичних територіях, які мають статус гірських населених пунктів – приватних «зелених» садибах, екологічно чистих територіях нашого регіону.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку