Львівські бармени розмовлятимуть англійською зі «шпаргалкою»

Як зазначив Іван Янчишин, бізнес-тренер, для офіціантів, адміністраторів розробили «шпаргалки», у яких є рекомендації щодо якісного обслуговування та набір основних речень англійською мовою, повідомляє Медіа-центр «Львів-2012».

«Цього тижня ми проводили тренінги для працівників сфери харчування, ресторанів. Ми шукали відповіді на складні запитання, які можуть виникнути у наших гостей, особливо іноземців.

Ми розробили так звану шпаргалку для офіціантів, адміністраторів закладів громадського харчування. Тут 20 запитань англійською мовою, які можна використати при зустрічі з іноземним гостем. Можливо, цей документ стане в нагоді не тільки тим, хто відвідав наше навчання, але і тим працівникам, які, на жаль, не змогли долучитися до нього», - зазначив бізнес-тренер Іван Янчишин.

Також він додав, що попереду - навчання працівників готелів.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань