У "Львівгазі" пояснили чому споживачі отримають квитанції із запізненням

На підприємстві відреагували на численні звернення львів’ян, які не розуміють чому квитанції за газ вони почали отримувати пізніше, ніж завжди.

Як розповіла 032.ua начальник львівського відділення ТОВ «Львівгаз збут» Руслана Музя, справа у тому, що згідно із законом "Про ринок природного газу", споживачі мають право подавати показники свого лічильника не тільки до останнього дня місяця, але й впродовж 5 днів нового місяця.

"Саме через це абоненти отримують квитанції для розрахунку із певним відтермінуванням", - зазначила Руслана Музя.

Читайте також на нашому сайті: у "Львівгазі" радять не лякатися, якщо ви отримали "космічний" рахунок за газопостачання.

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку