У львівських трамваях з'явиться можливість оплачувати проїзд платіжною карткою: подробиці

Пілотний проект почнуть реалізовувати на маршрутах №1 та №9. 

Про це розповіли у прес-службі Львівської міськради, повідомляє сайт міста Львова, 032.ua. 

Запровадять е-оплату уже в квітні. Якщо проект визнають успішним, то його поширять і на весь міський транспорт. 

Оплату проїзду мають підтвердити звуковий і світловий сигнали.

Керівник міського управління міжвідомчої координації Тимофій Александронець розповів, як це працюватиме.

"При вході в трамвай стоятиме термінал, який зніматиме відповідну суму коштів. Однак залишиться і елемент контролю: контролери зможуть відслідковувати «зайців» за допомогою спеціальних приладів, які показуватимуть, чи оплачували проїзд конкретною карткою, чи ні", - розповідає Тимофій Александронець.

Суму, що відповідає вартості проїзду, буде автоматично знято з рахунку без жодних додаткових комісій. Оплату проїзду мають підтвердити звуковий і світловий сигнали.

За словами посадовця, під час пілотного проекту будуть діяти також готівкова оплата та звичні компостери.  У подальшому передбачені також експерименти з SMS та безконтактними чіпами в мобілках.

Додамо, що проект будуть реалізовувати насамперед на комунальних транспортних підприємствах. Якщо приватні перевізники в майбутньому підтримають такий проект, то розраховуватись платіжною карткою можна буде у всьому громадському транспорті, який курсує вулицями Львова.

Про вартість проекту наразі не повідомляється. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань