В середньому українець планує витратити на подарунки до свят 686 грн

На цьогорічні новорічно-різдвяні свята купувати подарунки планують 96% українців. Кожен з них на подарунки в середньому витратить 686 грн. Таке дослідження провела компанія IMAS International за підтримки Erste Group.

Окрім того, дослідження показали, що 98% респондентів надають перевагу розрахункам готівкою, 11% платитимуть за подарунки дебетною картою і 7% - кредитною.

Взяти кредит готівкою для придбання новорічних подарунків планують 6% українців.

При цьому результати дослідження показують, що дещо більше про подарункове питання хвилюються жінки – 98% українок планують дарувати подарунки на свята, в той час як серед чоловіків цей показник становить 93% респондентів.

Переважна більшість опитуваних, а саме 96%, купуватимуть подарунки в магазинах і лише 4% скористаються послугами Інтернет-магазинів. В той же час в Австрії дещо менша кількість респондентів надала перевагу покупкам в магазинах – 80% опитуваних, в Інтенет-магазинах замовлятимуть подарунки 18% австрійців. Цілком логічним є те, що більшими прихильниками онлайн-шопінгу виявилися представники молодого покоління України віком від 15 до 29 років – 9%, в той час як серед людей віком від 30 років і більше покупки в Інтернеті користуються меншою популярністю – 3%.

«Українці й надалі залишаються прихильниками розрахунків готівкою – лише кожен 6-ий респондент скористається платіжною чи кредитною карткою,» - розповідає автор дослідження й управляючий директор IMAS International Ангар Льохнер.

Джерело фото: dailymail.co.uk

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку