У Львові оголошено конкурс на проведення культурних подій міста на 2012 рік

Міськрада закликає зголоситися мистецькі та громадські колективи до формування культурних подій міста на наступний рік. Прийом проектів відбуватиметься до 15 січня. Про це повідомили у прес-службі ЛМР.

«Місто завжди співпрацює з мистецькими та громадськими організаціями, щоб разом з ними формувати культурне обличчя Львова. Тому і зараз звертаємось до них, щоб вони подавали свої проекти до формування культурних подій на наступний рік», - розповів начальник управління культури ЛМР Андрій Вороновський.

Для участі необхідно подати документи за адресою: 79008, м. Львів, пл. Ринок, 1, Львівська міська рада, Центр обслуговування мешканців.

1.  Заява (завірена підписом і печаткою);

2.  Реєстраційна карта проекту (завірена підписом і печаткою);

3. Описпроведення програми (проекту, заходу) затверджене засновником або організатором програми (проекту,заходу).

У положенні про проведення програми потрібно зазначити:

- Загальну інформацію про організатора.

- Мета програми, проекту

- Завдання програми, проекту. Актуальність завдань проекту, заходу. Обґрунтування необхідності реалізації програми, проекту, заходу та її завдань.

- Цільова група та очікувані результати програми (проекту, заходу).

- Організація програми (проекту, заходу): дата. Час, місце проведення. (завірена підписом та печаткою)

4.  Зведений детальний кошторис витрат на реалізацію проекту із врахуванням всіх джерел фінансування, затверджений керівником організації.

Джерело фото: bullseyehub.com

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку