Перебіг другого туру: агітація Кошулинського на транспорті та поява Садового на бігбордах

У понеділок, 9 листопада, керівник проекту «Моніторинг витрат на передвиборчу агітацію під час виборів мера Львова» Роман Кошовий, прокоментував ситуацію про те, які методи впливу використовують кандидати на мера Львова у другому турі.

Про це повідомляє кореспондент 032.ua.

Почали використовувати адмінресурс, зокрема, проводити зустрічі з виборцями у приміщеннях комунальних установ

За словами Романа Кошового, суттєвою відмінністю у другому турі виборів є те, що один з фаворитів-лідерів включився в активні виборчі перегони, і більше того, вже офіційно оприлюднив формування свого виборчого фонду.

“Це мається на увазі, Андрій Садовий. Адже вже з'явилися із ним бігборди, сітілайти та інша його реклама на зовнішніх носіях.

Також ми побачили, що розпочались певні порушення виборчого закону. Зокрема, розміщення агітації на громадському транспорті. Тут мова йде про Руслана Кошулинського.

У нас ще є факти, що можливо вже почали використовувати адмінресурс, зокрема, проводити зустрічі з виборцями у приміщеннях комунальних установ — ДНЗ, школи, комунальних підприємствах тощо. Тому будемо це перевіряти”, — зазначив Роман Кошовий.

Також він зазначив, що сьогодні спливає термін, коли кандидати і Руслан Кошулинський, і Андрій Cадовий повинні здати у міську територіальну виборчу комісію свої проміжні фінансові звіти за другий тур.

Читайте також: Вулицями Львова курсують маршрутки, які агітують за Руслана Кошулинського (ФОТО)

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку