За ринок маршрутних перевезень у Львові боротимуться п’ять компаній

У Львівській міській раді розкрили конкурсні пропозиції на визначення транспортного перевізника у Львові. За ринок перевезень боротимуться п’ять перевізників, повідомили у Львівській міськради.

Для визначення переможця оцінку проводитиме конкурсна комісія за бальною шкалою.

«Було розкрито пакети з пропозиціями перевізників. Протягом двох тижнів, які в нас є, до 28 грудня, буде перевірятися достовірність поданої інформації. Хто набере найбільшу кількість балів той і буде переможцем» - зазначив начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР Микола Жук.

За його даними на чотири об’єкти конкурсу подалося АТП № 1, АТП 14630, ТзОВ «Міра і К»,  ТзОВ «Фіакр-Львів» та ТзОВ «Успіх бенд». Усі мають більше ніж 2,5 тисячі загальний парк. Це максимальна вимога для міст, які мають 700 тисяч і більше населення.

Нагадаємо, що з нового року у Львові мають намір впровадити нову транспортну мережу. Саме для цього проводять конкурс на визначення нових перевізників. З переможцями Львівська міська рада укладе договори із жорстко прописаними умовами: забезпечити маршрути автобусами єврокласу, чітке дотримання графіків руху та ін.

Окрім того, відповідно до нової транспортної мережі, загальна кількість автобусних маршрутів скоротиться з 78 до 46. Центром міста пролягатиме лише шість радіальних автобусних маршрутів, маршрути електротранспорту залишаться без змін.Всього в центральній частині передбачено 15 трансферних зупинок, до яких запроектовано 40 хордових маршрутів.



Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку