Фестиваль охоплює основні національні та естетичні школи періоду німого кіно.Всі охочі побачать авангардну кінодокументалістику, маніфести авангарду  та сюрреалізму, кращі комедії американців Чарлі Чапліна та Бастера Кітона та переглянути геніального українського режисера Олександра Довженка.

Програма показів:

„Людина з кіноапаратом” (1928, УРСР (Україна) – мабуть, кращий документальний фільм чорно-білого (а не лише німого) періоду, який став дороговказом для численних шкіл кінодокументалістики. Геніальна майстерність монтажу у поєднанні з чудовою музикою “The cinematic orchestra”.
Режисер Дзиґа Вєртов, тривалість – 1:06

„Берлін – симфонія великого міста” (1927, Німеччина) – з цього фільму розпочалась революція у документальному кіно. Майстерна спроба поєднати монтаж, музику та ритм великого міста. В. Руттман був однодумцем та колегою Лені Ріфеншталь, яка довела стиль документального кіно до досконалості.
Режисер Вальтер Руттман, тривалість – 1:02

“Антракт” (1923,Франція) – квінтесенція мистецького авангарду. Фільм, у створенні якого, окрім Рене Клера, брали участь визначні митці тієї епохи (Марсель Дюшан, Франсіс Пікабіа, Ман Рей, Ерік Саті та інші).
Режисер Рене Клер, тривалість – 0:20