Режисер-постановник – н. а. України Григорій Шумейко
Художник-постановник – О. Нога
Художник по костюмах – І. Кодлубай
Помічник режисера – Михайло Рудко

"Значний вплив на моє життя, а, значить, також на мою літературу мали зносини мої з жіноцтвом. Ще в гімназії я влюбився був у дочку одного руського попа, Ольгу Рошкевич (вона перекладала дещо з Золя і Ґонкурів, зібрала весільні пісні з Лолина, переклала роман Ланської "Обрусителі"). Наша любов тяглася 10 літ, батьки зразу були прихильні мені, надіючися, що я зроблю блискучу кар'єру, але по моїм процесі 1870 - 1979 р. заборонили мені бувати в своїм домі, а в 1880 р. присилували панну вийти заміж за іншого, попа Озаркевича (брата писательки Кобринської, чоловіка, зрештою, дуже гарного). Се був для мене важкий удар; сліди його знайдете в "На дні" і в віршах "Картка любові".

Цей фраґмент з листа Івана Франка до Агатангела Кримського від 26 серпня 1898 року (листа, який фігурцє і в самій п'єсі) став основою сюжету п'єси Романа Горака, директора Музею Івана Франка у Львові, дослідника його життя і творчості. Автор вплів у тканину свого твору спогади, листування молодих Ольги та Івася, щедро наситивши твір інформацією. А вибудував п'єсу як зустріч літньої Ольги з Ольгою молодою, і тому вся інформація має суб'єктивне забарвлення.