Зверніть увагу, що глядацькі місця облаштовані на 2-х рівнях. Для доступу на 2-ий рівень, розташований зверху риштувань (11 місць), використовується драбина. Тож, рекомендуємо уважно обирати зручні для вас місця

Закинута балканська церква на перетині шляхів різних завойовників раптом стає перехрестям різних культур. Знайдена тут унікальна середньовічна фреска з’являється на сцені як яблуко розбрату, перетворюючись далі і на заручницю, і на жертву. Майже детективна історія затягує глядача у міцний клубок гострих тем сучасності – розбрат, тероризм, біженці.Багато у чому п’єса перегукується із українськими реаліями. Наприклад, тим, що, змінивши назви вулиць, ми не можемо «…стерти минуле, наче косметику». Або питанням про те, що з цим минулим робити, адже цілком можливо «… до влади мають прийти варвари …, які руйнують, тому що не знають»

Лариса Діденко, режисерка

Політично-мистецький трилер Девіда Едгара, Pentecost («П’ятидесятниця»), здобув звання «Кращої п’єси року» у Великій Британії у 1994 року. Вистава-переможець конкурсу Taking the Stage («Захопити сцену»), яка створюється при сприянні Британської Ради (British Council). Менторка проекту від Британської Ради – британська режисерка Керолайн Стайнбайс.

Вистава розрахована на дорослу аудиторію.
Прем’єра – 15 червня 2019 року

Режисер-постановник: Лариса Діденко
Художник-постановник: Богдан Поліщук
Музика: Богдана Бончук, Андрій Сілецький
Пластика: Людмила Пернепесова
Художник по світлу: Світлана Коренькова
Асистент режисера: Ольга Гапа