"Перетворивши назву "Добрий бог Мангеттену" на Ma-Na Hat-ta, слово, що мовою індіанців означає "небесна земля", режисер намагався відірвати сюжет від землі, піднести дію не лише на останній поверх хмарочоса, а вище, далі, в безконечність.

Художникам Володимиру Кауфману та Наталці Шимін вдається настільки візуалізувати слово, що воно працює на повну потужність.

Стримана палітра з рожевим полум’ям сукні Дженіфер, легко пізнаваний Мангеттен із легко пізнаваних картонних коробок, величний та іронічний, який легко піддається трансформації, – все це можна сміливо зараховувати до незаперечних переваг вистави. У тому, як виглядає ця радіоп’єса (парадоксальне поєднання!), є саме той крок за межу реальності, гра на небесній території."