Роботи художників Мацея Боґдановіча та Євгена Равського – яскравий приклад роботи з історичним контекстом та створення нових, метафорних нашарувань. Автори створюють декілька рівнів подій в межах одного візуального стилю, таким чином породжуючи дезорієнтацію глядача в історичному контексті. Їх роботи це не лише простір авторського, змодельованого світу, але місце породження нових символів та інтерпретацій серед аудиторії.

«Я підправив традиційні ландшафти за допомогою гротескних образів на перетині сновидінь наяву, вигадки і сучасної образності, – коментує свій проект «Імітація правди. Невже?» фотохудожник Мацей Боґдановіч. – Традиційний інструментарій колажу можна було би тут замінити якимись технологіями, але дух залишається той самий».
Водночас проект «Halywood» Євгена Равського також використовує колаж з метою “доповнити реальність”. Ця гра слів, гра з відомою, впізнавальною назвою Hollywood, що стала вже словом-символом, означенням країни кіно, країни мрій, у поєднанні із латинським Haly (скорочення від «Галичина») демонструє потенцію Галичини та Львова.

Довідка:
Мацей Боґдановіч (нар. 1984 р.), Доктор образотворчих мистецтв, випускник Академії образотворчих мистецтв у м. Лодзі, де він на даний момент працює асистентом професора Анжея Міхаліка (семінар з рисунку на факультеті візуального мистецтва). Працює з цифровим зображенням і фотографією. Передовсім цікавиться питаннями правди у зображенні, достовірності та пошуку шляхів маніпуляції зі змістом зображення.

Євген Равський (нар. 1966 р.)
, живе і працює у Львові. У 1984 році закінчив Республіканську художню школу імені Т. Шевченка. Роботи автора зберігаються в Львівській галереї мистецтв, Музеї сучасного образотворчого мистецтва і приватних колекціях України, США, Норвегії, Німеччини, Польщі, Естонії, Голландії.