Міжнародний фестиваль старожитніх автомобілів «Леополіс Гран-Прі 2016» перегони "Львіський трикутник" (3-5 червня 2016 року).

У гала вечірці 4 червня 2016 прийматимуть участь відомі гурти ТНМК ( Танок на Майдані Конго) та Пікардійська терція.

3-5 червня ц.р. Львівський центральний парк культури і відпочинку імені Б.Хмельницького перетвориться на відкритий музей автомобілів. До Львова з'їдуться автовласники, щоб показати історію своїх автомобілів, відбудуться перегони на знаменитій трасі «Львівський трикутник» (траса в межах міста, пролягає по вул. Вітовського, пл. І.Франка, вул. Стрийської, вул. Героїв Майдану). У програмі фестивалю - виставки-презентації ретро-автомобілів під відкритим небом, ретро-парад автомобілів центральними вулицями міста, змагання на дитячих автомобілях, покази спеціалізованих колекцій мод автомобільної тематики.

Для учасників та гостей фестивалю відбудеться екскурсія центральною частиною міста Львова. Цьогоріч у Міжнародному фестивалі класичних (старожитніх) автомобілів «Леополіс Гран Прі» візьмуть участь близько 150 екіпажів з України, Польщі, Литви, Латвії, Італії, Угорщини. Україну представлятимуть автолюбителі Запоріжської, Харківської, Дніпропетровської, Одеської, Київської, Івано-Франківської, Тернопільської та Львівської областей.

Програма VІ Міжнародного фестивалю старожитніх автомобілів «Леополіс Гран-прі»:

03 червня 2016 року (п'ятниця)

Місце проведення – Львівський центральний парк культури і відпочинку імені Б.Хмельницького.

Реєстрація учасників з 10.00 (готель дністер).

Виставка ретро автомобілів від 12.00 до 21.00.

Конкурс елеганції (17.00).

Конкурси (автомобільна тематика) + лотерея (номерні квитки).

Концерт+ (21.00-23.30) Ретро вечірка+аукціон (21.00 – 24.00).

04 червня 2016 року (субота).

Перегони 5-7 заїздів в різних класах (09.00- 15.00).

Виставка ретро автомобілів від 16.00 до 21.00.

Конкурси (автомобільна тематика).

Дитяча програма. Музична програма  - Концерт ТНМК та Пікардійська терція (21.00-23.30).

Командорська вечірка (21.00 – 24.00).

05 червня 2016 року (неділя).

День закриття.

Виставка ретро автомобілів від 11.00 до 18.00.

Дитяча програма.

Музична програма.

Конкурси (автомобільна тематика).

Змагання на трасі «Львівський трикутник» відбуватимуться у 5 класах:

  • Клас - А -  гоночні та спортивні автомобілі виготовлені до 1946 року.
  • Клас - В  - неспортивні автомобілі, виготовлені до 1946 року.
  • Клас - С - неспортивні автомобілі після 1946 року.
  • Клас - D - гоночні та спортивні автомобілі виготовлені до 1946 року.
  • Клас - E - національний клас «Запорожець ЗАЗ 965».

Leopolis Grand Prix або Великі Призи Львова - це кільцеві автомобільні перегони, що мали статус Гран-прі, які проводилися на вуличній трасі Львова. Етап був частиною міжнародної серії Гран-прі, попередника Формули-1. Траса була задумана 1927 році на два роки раніше, ніж у Монако, але перші змагання відбулися на рік пізніше у 1930 р. Перші кільцеві перегони вулицями міста Львова стартували 8 вересня 1930 року, які через характерну форму траси (трикутник зі зрізаними кутами) отримали назву «Львівський трикутник». Траса пролягала вулицями Вітовського, площею І. Франка, Стрийською та Гвардійською. Ця траса без змін збереглася до сьогодні. Характерною її особливістю, у порівнянні з тогочасними європейськими (напр. Монте-Карло у Гран-прі Монако), була наявність на значній частині траси трамвайної колії.

Це понад 800 метрів (вул. Вітовського і пл. Франка), що, разом з покриттям проїжджої частини базальтовою бруківкою і значними перепадами висот (8% по вул. Гвардійській) відносило її до найскладніших, за визнанням провідних тогочасних гонщиків, у Європі. Перегони організовано на зразок кільцевих перегонів міськими вулицями Гран-прі Монако (Монте-Карло), які стартували вперше 1929 року, лише роком раніше. Львівські перегони, за відгуками глядачів і учасників, були найкращими автомобільними перегонами в історії України та Польщі. Уже в червні 1931 року кільцеві перегони у Львові набули міжнародного статусу. А з 1932 року отримали назву і статус «Гран-прі Львова». Тому на сьогодні в історію увійшов саме Гран-прі Львова, а не країни. «Великі Призи Львова» відтоді стали одними з найкращих гоночних трас тогочасної Європи. У Гран-прі Львова стартували зірки тогочасного автомобільного спорту з понад десяти країн Європи: Німеччини, Франції, Італії, Австрії, Чехії, Норвегії. Після ІІ Світової Війни будь-яку інформацію про Гран-прі Львова відправлено у забуття як спадок «старої доброї Європи», що не має жодного стосунку до історії СРСР. В сучасній Україні перегони відновлено у статусі ретро.