У розмаїтті краси скрипкової музики кожен слухач знайде для себе свою перлину світової класики. Адже звучатимуть твори Моріса Равеля, Чарлза Айвза, Самюела Барбера, Ріхарда Штрауса.

«Запитання без відповіді» - твір для оркестру американського композитора, основоположника нової американської композиторської школи ХХ століття - Чарлза Айвза. Спочатку ця композиція задумувалась митцем як перша частина диптиху під назвою «Два роздуми». Музикознавець Джен Суоффорд називає цю п’єсу «колажем з трьох слабко скоординованих рівнів». Згідно задуму композитора, який він відобразив у партитурі, струнна група зображає «мовчання друїдів, котрі нічого не знають, не бачать і не чують». Труба інтонує «Вічне питання існування», тема цього «питання» проводиться сім разів поспіль. Флейти, що вступають щоразу після закінчення цього «питання», символізують пошуки «невидимої відповіді» на нього. Партії флейт носять імпровізаційний характер, тобто можуть дотримуватися вільного ритмічного малюнку. А це, в певній мірі є новаторською рисою композиторського письма. Натомість «відповіді» мають темповий та динамічний розвиток. В останній, мабуть найбільш неспокійній репліці, флейти намагаються ніби «передражнити» трубу. Твір закінчується звуками струнної групи, котрі розчиняються у тиші. 

Знана скрипалька Соломія Івахів запрезентує "Концерт для скрипки з оркестром" Самюеля Барбера. Скрипковий концерт Самуела Барбера – одне із найбільш відомих творів композитора. Він був написаний на замовлення Самуеля Фелса з присвятою його прийомному синові-скрипалю Ізо Брізеллі. Барбер почав працювати над концертом у Швейцарії в 1939 році. Твір є цікавим та самобутнім вже тільки тим, що його перша частина починається із ліричної теми, котра виконується соло, без супроводу. Друга його частина – поетичне Andante , фінал – одна із найбільш віртуозних частин, котра нагадує вихор , навіть вічний рух - «Перпетуум мобіле». Цьому твору притаманні романтичне спрямування та експресивність музики ХIХ століття, якій найчастіше віддавав перевагу Барбер.