У Львівській обласній філармонії відбудеться «Віртуозний вечір» за участю аспірантів Львівської національної музичної академії Юлія Климовича, Маркіяна Івашкевича, Марти Бурої. Творчий керівник: професор Ігор Пилатюк. Симфонічний оркестр Оперної студії ЛНМА виступить під батутою головного диригента та художнього керівника оркестру Юрія Бервецького.

Серед творів, котрі звучатимуть у концертній програмі вечора – Концерт для скрипки з оркестром соль мінор німецього композитора Макса Бруха. Музична канва цього твору містить зв'язок із традиціями романтичного скрипкового концерту. Із традиціями Мендельсона музику Бруха пов'язує схожий вигляд головної теми, з Паганіні - абсолютне панування солюючої скрипки; з Брамсом (власне, його концерт написаний через десятиліття) - стихія віденсько-слов'янської танцювальності (у фіналах обох творів).

Концерт Бруха – унікальний варіант романтичної поемної форми. Тричастинний твір якоюсь мірою тяжіє до двочастинності, причому подібне змішання продиктовано самим викладом головної теми концерту, в якій поєднуються три елементи – вступу (суворого, грізного характеру акорди в оркестрі), каденції (речитативні пасажі скрипки) і повільної частини. У фіналі драматичний конфлікт зникає, буквально розчиняється у світлих й радісних пасажах.

«Танець смерті» Ференца Ліста розкриває нам зовсім інший бік музичного романтизму — замість аполонічного замилування красою мелодії на перший план тут виходить діонічне, яке змальовує глибинні і містичні людські переживання й страхи. У надзвичайно віртуозному творі Ліст цитує середньовічну секвенцію «Dies irae», яка протягом століть була частиною католицької реквіяльної меси. Хоча написаний раніше за скрипковий концерт Бруха, цей твір є стилістично радикальнішим, а партія фортепіано вимагає від виконавця надзвичайно високого рівня майстерності.

Скрипковий концерт №4 Мирослава Скорика присвячений скрипалю Юрій Мазуркевичу, який так висловлювався про цей концерт: «Твір дуже цікавий, насичений, гармонійний — у найкращому сенсі цього слова».