Виставка представляє сучасні фотоексперименти Михайла Французова у царині кольорової фотографії

Ім’я Михайла Французова в мистецькому контексті Львова локалізується у розділі так званої «неофіційної фотографії» 1980-х, яка була одним з варіантів протистояння штампам офіційної радянської фотоестетики, та в історико-культурологічному контексті тусовки інтелектуалів-неформалів так званого «кола Аксініна».

Далека від соціальних акцентів та радикальних жестів, властивих харківській та київській школі андеграундної фотографії, творчість Французова тих часів метафорично-меланхолійна, заглиблена у власну концептуальну поетику. Автора цікавить, перш за все, як зазначає дослідниця Вікторія Мироненко, «…співвідношення форм і ракурсів, баланси діагоналі та ритмічно структуровані маси фотокадру. Зміст народжується у Французова через аналіз його образотворчих структур, з допомогою яких він і створює свій «культурний кадр».