Без них не було би Баха! Ян Свелінк, Семюель Шейдт, Якоб Преторіус, Генріх Шейдеманн, Йоганн Адам Рейнкен, Дітріх Букстегуде… Всі ці видатні органісти XVII століття не лише підготували грунт до появи Баха, а й створили одне з найскравіших явищ бароко – північнонімецьку органну школу.

У суворих північних землях віддавали особливу шану органу, адже цей інструмент перевершував за звучанням найбільший оркестр, міг «співати» голосами янголів і стрясати землю як громи небесні. Фуги німецьких майстрів, де вони змагалися в поліфонії, хоральні прелюдії, котрі зі супроводу для співаків виросли у самостійний жанр, – все це захоплює нас і сьогодні.

Надія Величко – орган

Я.П. Свелінк – Pavana Hispanica
Й. Преторіус – Magnificat Germanice
Й. Преторіус – Preambulum
Я.А. Рейнкен – Дві токати
Г. Шейдеманн – Pavana Lachrymae
С. Шейдт – Бергамаска
С. Шейдт – Варіації на тему Гальярди Д. Доуленда
Д. Букстегуде – Токата фа-дієз мінор

Тривалість – близько години