Ім'я Михайла Французова в мистецькому контексті Львова локалізується у розділі так званої «неофіційної фотографії» 1980-х, яка була одним з варіантів протистояння штампам офіційної радянської фотоестетики, та в історико-культурологічному контексті тусовки інтелектуалів-неформалів так званого «кола Аксініна». 

Далека від соціальних акцентів та радикальних жестів, властивих харківській та київській школі андеґраундної фотографії, творчість Французова тих часів метафорично-меланхолійна, заглиблена у власну концептуальну поетику. Автора цікавить насамперед, як зазначає дослідниця Вікторія Мироненко, «…співвідношення форм і ракурсів, баланси діагоналі та ритмічно структуровані маси фотокадру. Зміст народжується у Французова через аналіз його образотворчих структур, з допомогою яких він і створює свій "культурний кадр"».

Відкриття виставки 7 липня о 18.00.