Встановіть розширення «Новини Львова - 032.ua» для і читайте міські новини першими Встановити!

Чи працюють продажі по телефону?

Чи працюють продажі по телефону?
Новини компаній
15:0005.01.20173
Чи працюють продажі по телефону?

Розмови по телефону це невід’ємна частина робочого процесу практично кожного бізнесу. Проте, мало хто приділяє достатньо уваги тому, як працівники, а особливо працівники котрі залучені до процесу продаж, спілкуються з потенційним та існуючими клієнтами. 

Є два різновиди роботи в телефонних продажах:

Перший – робота з тими, хто сам телефонує в ваш бізнес.

Другий – коли ваші працівники або ви самі телефонуєте. Цей процес умовно також можна поділити на два види:

  • Ви телефонуєте тим, хто зацікавився вашою послугою і залишив заявку в інтернеті.
  • Ви телефонуєте абсолютно незнайомій людині чи організації з метою продати ваш товар чи послугу. Це ще називають «ХОЛОДНИМИ ДЗВІНКАМИ»

І в тому усьому дійстві думки розділяються.

dQt8KZX6Ft8

Одні вважають, що розвивати працівників у вмінні вести телефонні продажі недоцільно – якщо хтось дзвонить, то він точно хоче купити. Йому потрібно допомогти, через хорошу консультацію. З цим можна погодитись але частково. Так дійсно, якщо до вас телефонують в компанію то мають інтерес. Проте подумайте, чи лише до вас телефонують? Мабуть, людина, яка хоче придбати товар чи послугу робить продзвін усіх, хто продає це і хоче дізнатись найкращі для себе умови. І тут постає запитання – чи ваші працівники просто можуть розповісти про товар чи послугу? Чи можуть вони розповісти в правильному внутрішньому стані, з ентузіазмом? А тепер головне! У чому різниця між консультацією та продажем? Десятки конкурентів можуть розповісти про свій товар, послугу, ціни, умови постачання, просто одиниці можуть вплинути на рішення придбати саме тут. І це навичка, яку потрібно розвивати в працівників.

YaY2MpidTKw

Інші кажуть – продавати в холодну не актуально. Так ніхто не робить покупок. Тут так само варто частково погодитись. З однієї сторони продажі в холодну займають багато часу, а результати не такі як при роботі з потенційно зацікавленими людьми. З іншого боку я вбачаю в цьому помилку – результатів мало за декількох причин. Перша причина це те, що дзвінки здійснюються не тій цільовій аудиторії. Друге, це те, що комунікація здійснюється не з тою людиною, котра дійсно приймає рішення. Третє – слабкий навик в переговорах. Якщо опрацьовувати ці моменти – результат буде набагато кращий. Окрім того можна розділити команду продаж на декілька відділів. Відділ пошуку – це холодні дзвінки, з метою виявити первинну зацікавленість. Тут можна ставити менш кваліфікованих продавців. Відділ закриття – там працюють «АКУЛИ», котрі вже доводять до рішення потенційного клієнта. Відділ сервісу – тут відбувається комунікація з існуючими клієнтами, береться зворотній зв'язок стосовно якості, робляться до продажі та нові пропозиції. Це усе дасть змогу більш грамотно розподілити працівників по їх навичкам, та вмінням. Дасть змогу тим хто круто продає, працювати лише із зацікавленими людьми. Ну а сам сервіс виведе на нові рівні, що збільшить лояльність до вашого бізнесу та призведе до нових продаж.

Загалом на тему телефонних продаж можна багато спілкуватись, проте є цікавий захід, Вперше в Україні буде проходити унікальний тренінг-реаліті-шоу по телефонним продажам. 11 січня 2016 року у Львові, в приміщенні Клубу Ділових Людей вул.Зелена 109 з 10:00 до 17:00.

RCes6CK7gH0

Чому реаліті-шоу? Тому що під час тренінгу тренер буде також сам здійснювати дзвінки.
В реальному часі! 100% практика.
Тут варто бути якщо ви:

  • Продаєте по телефону на вхідних або вихідних дзвінках? 
  • Потрібно збільшити ефективність відділу продаж?
  • Швидше виходити на лице, яке приймає рішення?
  • Краще опрацьовувати заперечення по телефону?

Жодної води!
Окрім 100% практичної теорії ви будете слухати в аудиторії як тренер сам робить дзвінки та розбір "польотів".

Проводить Олег Шаргородський
Бізнес-консультант та бізнес-тренер з продаж міжнародного класу, засновник та співвласник групи компаній "Yellow".

Теми тренінгу:  
- теорія телефонних продаж та назначення зустрічей
- психологія телефонних переговорів. Техніки переконань. Правильні презентації.
- холодні дзвінки розбір успішних та неуспішних дзвінків
 -за бажанням розбори дзвінків учасників тренінгу
-питання-відповіді

Реєструйтесь просто зараз http://intensive.shargo.biz або за телефоном +380673443924

www.032.ua

Якщо Ви помітили помилку, виділіть фрагмент тексту з помилкою та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію

Наш додаток для iOS та Android

Коментарі
Скасувати
Додаючи коментар, я приймаю і несу відповідальність за виконання Правил cайту

Останні новини

Ще новини...